Eppi & Eyul

Daisypath Anniversary tickers

Khaleesya's 2nd Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

Journey of Baby K

Lilypie Maternity tickers

Monday, September 8, 2008

Birthday Ira

Sorry la Ira lambat hapdet...busy larrr...btw last 25th August we ols celebrate Birthday mak bonda sorang ni..mana lagi kotak merah lah! As usual..pukul 10 pagi dah terpacak tolong pak guard bukak Sunway Pyramid, dah janji dgn Ray..hampeh nenekkkk!!! Minah ni sampai lambat!!! Dalam kelam kabut nak cari bday cake ira sempat si Ray ajak singgah di Poh Kong..elehhh...nak usha2 hadiah birthday dia pulak la tewwhhhh!!! mak aii...emas RM 100 se gramm!!! birthday ko aku buat gigi emas nak ray??? dahh...biasa la besday mesti ada suprise kan...ni bawah ni...tgk la gambar si Ira nih..

Ala2 sengaja sorok hadiah dia...time birthday aku siap pamer hadiah atas meja kononnnn...dah sedap2 melalak...saja jer aku bawak kuar hadiah nganjing!! wahhh..suka ira..

Eppi : Happy Birthday Ira!!!
Ira : Wahhh..hadiah aku...kotak kecik..mesti mahalkan?hehehe

Siap posing2 dengan kotak hadiah aku tuh!!!






Bukak2 kotak kecik aku tuh...gelang kaki manik harga 70 sen! Gelak besau si Ira!! Pastu baru la ada official masuk kek dgn lagu hepi birthday...kek Ais Krim okehhhh!!! Baru la nampak cahaya bersinar di muka Ira..wakakakakka....

Then pastu bab bukak hadiah official...

Ira : Eh..besarnya kotak...ehhhh...berat...mesti ada handphone kan???


And Ira dapat gelang DYMIUM dari Ray...so Ira wishlist satu dah termakbul....

We love you Ira!!!!Hope you'll enjoy your day as much as we enjoy to celebrate with you...hari ni hari ko...29 September hari Ray pulekkkkk...........hmmm...payah ni taste besau

And i think Ira dapat satu lagi "wishlist"!!! Welcome to HTC World!!!wakakakaka....

Dah penat2 selebrate dgn Ira..balik bila pass by kat Titiwangsa teringat blum bawak my parents naik Eye On Malaysia, dah la last date dia 31st August!!! terus balik umah lepas Maghrib chow bawak mak abah aku ni naik Eye On Malaysia.

Kemain diorang suka....siap call cucu2 diorang time atas tuh!!!




Ni kira fair la...siang aku layan kengkawan...malam berbakti dgn parents...hehehe....

4 comments:

irasilver said...

terima kasih korang! hehehhe!!!! tu je yg mampu aku ckp!!!!

wei si ray ni mati lah kita nokkkkkkk.... camno??? :P

Ray said...

huahuahua... aku dapat kad je dah cukup weh... igatan tulus dan ikhlas dari korang yang paling penting.... sobs! sobs!

Ray said...

pebetulan yer cik eppy... bukan 29/9 ye... ia adalah 28/9 huh!!! ko nih byk main nih... asik lupe date jek...

irasilver said...

dengar tu p... kad aja dah cukup!!! Baik tul hati kwn kita ni! Ni yg makin sayang nih! :P