Eppi & Eyul

Daisypath Anniversary tickers

Khaleesya's 2nd Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

Journey of Baby K

Lilypie Maternity tickers

Monday, May 26, 2008

Weekend Ku Sendirian...

Setelah membaca kawan2 ku punya blog..except ray haremmm tak update lagi...weekend ku yang ala2 sendirian...actually kerje last weekend for Citrawarna..check in hotel hari Rabu...pastu lepak dgn ira japs arituh..sian ray semut merah..wakakakaka.. nih gambar melaram dalam bilik aku kat Impiana KLCC



Jumaat kerja..petang gi business session opis kat One World Hotel sampai malam, nak amik gambar dgn Abang Leman aku siap tunggu ramai2 nih! (sapa abang Leman, Timbalan Menteri aku yang jambusss!)..sampai hotel dalam kul 11.30 malam pastu zass tido..sabtu mak bangun tau2 dah kul 11.30 (sah lepas subuh & breakfast aku!)..then mandi siap2 g lowyat survey barang for my staff in manila..tgh2 cari barang perut ada bunyi...lapar la pulakkk..nampak Sushi King..layannn..sorang2 (selalu layan sushi ni dgn stooges2 ku..ari ni sorang pulakkk...sedih gaks..

Dah buntat sorang2 balik hotel layan TV japs..pastu siap2 nak g Putrajaya for Colours of Malaysia punya launching..nak bas dgn group aku..mak dah muak dah nak layan mende2 cam ni..tapi dah keje nak wat camner..dingdong2 sampai hotel nak kul 12++ gaks...mandi2 zzzzzz....


Then hari Ahad konon2nya nak bangun kul 4.30am nak babai2 group aku g sabah..zasss jaga kul 6.00 sah2 diorang dah gerak. Apa lagi tido la balik...and miss my breakfast again...kemas2 pack barang sumer check out then gi KLCC jalan kaki...ronda2 sorang2...tetiba rasa sedih..sedih sbb i'm all alone..jalan tgk2 barang kat Suria KLCC..then lagi satu masalah..nak cari tempat makan..sorang2 jugaks..pusing2 sampai lenguh kaki..then i decided to take my lunch at the Dome, maybe leh la kot ubat rasa sedih aku ni...oder ice tea and calamari & chips..yet still takleh ilang gak rasa sedih...well sometimes being alone is okay..but tah pasal apa yesterday i really felt i'm totally ALONE..nak ajak kawan2 sumer ada family to take care...pastu sambil makan2 i realized that i had all these feelings coz i missed someone...who miles away...come back soon!


Dah abis makan..tak tau nak wat per lagi dah balik jer le...then sampai umah pun lepak2 dalam bilik layan DVD spongebob yang aku beli tahun lepas tak abis2 tgk..
Pastu layan perasaan...teringat kata2 abang Aloy ku kelmarin...yang kedua ni meriah sekali..i hope so what he's saying is gonna be reality. Aminn...mcm Ira selalu cakap langit tak selalu cerah..dan bila kita harapkan pelangi yg datang tapi ujan laks...well i have gone thru all...i've seen sunshine, then gloomy clouds...followed by hurricane...but alhamdulillah...and i've seen the rainbow too...tapi kejap jer ler..(sbb pelangi ni hanya datang selepas hujan!!!pastu dia hilang)...and now SUNSHINE....insyaallah...i want sunshine always in my life..nak Spring pelik pulak kang..kat M'sia ni mana ada musim bunga..wakakakakak...and i smile before i fell asleep..ZZzzzz..

6 comments:

irasilver said...

Ala sedih busyuk busyukkkkk....!!!! Ciannya dia!!! Wah sorang sorang pun tetap melayan sushi king dome kebagai!!! Aku sedih sunyik tersadai kat umah jek! :P Biasa lah bai... hidup kita tak selalu nya ceria! Ada masa mmg kita akan rasa mcm ni! Its normal OK!!!

Patut sabtu ari dah cantik dah semua free sekali aku lak gagal!! Ishhh!! Tapi sib baik sabtu aku kualiti gak! Hari mengemas umah! If not melalak jek umah lupa kemas! :P

Takpe nanti kita lepak sama ok! Takde sendirian lagik!!! :)

Ray said...

huhuhuh... tu lar.. masa pelangi ada tak nak bantai kaw kaw... la ni mendung aje... harap bersabar yer... minggu depan kite enjoy!!! jom sakae.. ada brani?!

Eppi Aziz said...

hek elleh...takat sakae sushi...mana outlet pun akak sampai!...weh KLCC punya outlet dah nak bukak..kuii..kuii...sah2 korang nak kat Subang Parade..aku la yg paling jauh nak balik..hadapilah dengan senyuman

Ray said...

sakae subang leh makan kat open air...

irasilver said...

aku pun tak kisah janji open air & takde bunyik burung "cit cit cit cit!!!" heheheh

Eppi Aziz said...

Ko perli umah lama aku yerrrr....bijiks!