Eppi & Eyul

Daisypath Anniversary tickers

Khaleesya's 2nd Birthday

Lilypie Second Birthday tickers

Journey of Baby K

Lilypie Maternity tickers

Monday, May 19, 2008

Happiest Day of My Life...

Its bit too late actually..tapi what the heck...tetap jugaks nak citer what happen on the 15th May 2008...my dear fren ira and ray buat mini party for me...my 30th Birthday!! heheh..3 series..tapi mak perasan lilin ada 2 jer..rupanya diorang tak sure aku actually dah tuo dah dari koranggg!!! Well..why its the happiest day of my life..coz all my love ones was there..ehemmm...ehemmm...thanks guys...it means a lot!




Mmg we ols dah planning nak karaoks..supposed on 16th May, tapi dek sebab2 teknikal si Ray tak dapek..kerna itulah bring forward to 15th..harus la mak amik cutis....melalak kemain...tgh2 nyanyi tetiba lagu stop..pastu ada kek masuk dgn background lagu Hepi Besday versi katun Jepun..hahahahha...anyway mcm nak nangis..tapi tak leh kuar arrr..sbb aku heppy giler..maklom la tak pernah org buat besday aku camni...
Apa aku dapat? hehehe....si ira bagi aku lampu stok geli2..heheh..siap dgn lilin wangi tu..mmg padan dgn interior bilik aku....harap2 llin ko tak cair sendiri la sbb aku plan nak guna tahun depan..bley???hiks...gatal tul aku ni! pastu bley dia paksa aku pasang gak malam tu...geli2 sendiri ler aku...hahahahha...bijiks tul...ni ha tea candle standee ira bagi..cantik bai..thanks..



Si ray pulaks kasik gelang Dymium..aku mmg nak beli gelang ni kat dia, alih2 dapat hadiah besday...(weh ira...ni masak kita ni...bulan 9 ni mampos kita nak cariks hadiah dia,,,mau gelang emas ni..kata bini askar!!!hahaha)...lepas ni aku kuat ala2 superman la ni...siang malam aku pakai ni..sampai2 pening kepala aku!heheheh....

And yang paling mengharukan...aku dgn ray dapat hadiah best dari ira..maklomlah org tu baru balik Bandung...amin dapat telekung sorang sepasang...bley dia kasik aku telekung sulam kaler silver..si ray kaler gold (again alasan si ray suka emas..kata bini askarrrrr...hahah..sorry ray! bercanda!)...thanks again ira...! Ray asyik jemaah kat karaoke jer..bila nak jemaah semayang ni...??? zufff....rentung!heheh...

Woi..jom solat jemaah..bley test telekung ira bagi dalam Redbox..kui..kui..

And rest of it...ada special guest...sian guest of honor balik2 kene nyanyi...maklom la....RAHSIAAA aaaaa......sorry guys...plan korang nak suprise aku tak jadi..heehhe...but u guys punya effort i really appreciate it!!! LOVE U GALSSSS....MMMUAHH!

And to "who shall not to be mentioned" (mcm citer harry potter hehe..)...u came miles away just to be with me on my Birthday..and there will be many more birthday coming for us to celebrate together...its not the gift or special arrangement..expensive or cheap..but being you around on my special day is the greatest gift u ever gave!

And to Ira & Ray...thanks for everything...tunggu next turn...August turn Ira..September turn Ray...wahhh...tiap2 bulan ni...ni tgh tunggu sakae sushi orang naik pangkat!!! muahahhahaa...

3 comments:

Ray said...

happy Birthday anyway.. wah.. ko kutuk aku yek!! bukan bini askar lah... mami jarum.. ihiks.. amacam pakai gelang tuh? ok tak?

irasilver said...

alahaiii heheheh gelak aku baca nok!! Gambar yg bawah tu aku tak tahan tu... sian dia!!! :P

Hope u like it la apa aku bg tu.... tak hebat mana pun! Maklom la mak kopakkkk :P

Happy bila tgk terkejut berukkkkSS!!! hahahhaha Happy Birthday my fren!!! mmuuaahhhh luv u too!!

Eppi Aziz said...

tenkiu..tenkiu...mana gambar korang...bagi arr...aku nak buat gambar "tahanan lokap" lagiks...best tak ira? ala blur2...hehehe